PROCES
Kako SharkLeads deluje
Ocenjeni kot številka #1 na platformah Clutch, G2 in UpCity, izpopolnjujemo svoje veščine in orodja, da lahko povečate prodajo B2B v katerem koli segmentu, z vsemi kvalifikacijami. Naš končni cilj je ponuditi vrhunsko raven kakovosti v vseh B2B trgih.
120+
Dokončanih projektov
Poglejte naš postopek
SHARKLEADS PROCES
Strukturiran proces uvajanja strank
Podrobno raziskovanje
Pisanje vsebin
Dostopnost
Poročanje
Prilagoditve
Sinergija in komunikacija med ekipo
Iskren povratni odziv in transparentnost
75+
Strokovnih članov ekipe
REZULTATI
Rezultati naši strank
200+
Priložnosti na leto
15%
Uspešnost zaključenih poslov
10:1
ROI dosežen
1/4 Stroška
Proti in-house ekipi
PROSPERATI
Pridobite več strank
S pomočjo našega rezultatov usmerjenega procesa, ki spodbuja rast vašega podjetja.
STRANKE
Kako uresničujemo želje naših stranke?
VODJA PRODAJE PODJETJA VP
DIREKTOR PODJETJA
VODJA PROJEKTOV
Ekletičen, dinamičen, usmerjen k strankam.
Da zagotovimo, da dostavimo natančno to, kar pričakujete, ne to, kar želimo, da pričakujete, postane vaša definicija uspeha osrednji del načrtov in strategij, ki jih oblikujemo. Vsakič, ko sprejmemo nove stranke, se osredotočamo na specifičnosti njihove industrije, njihove dolgoročne cilje in njihovo poslovno kulturo.
Miha Potočnik
Vodja prodaje podjetja VP
Zaupajo nam več kot 1.000 podjetij







































VREDNOTE
Vrednote, ki stojijo za procesi SharkLeads
Zavezani k odličnosti, odgovornosti in skupni rasti, prednost dajemo učinkovitosti, odgovornosti in nenehnemu izboljševanju v vseh vidikih našega dela.
Kakovost
V našem delu ni prostora za polovične ukrepe. Ne glede na to, kako zapleten je primer ali kako specifična je ciljna industrija, se trudimo za popolno ravnovesje med dosegljivim in izpolnjujočim - in držimo se tega standarda pri uporabi orodij, samih sebe in članov ekipe.
Časovni okvir
Čas je naša najdragocenejša sredstvo, in z njim ravnamo odgovorno. Nikoli ne zamujamo na sestanke, določamo realne roke in jih spoštujemo, uporabljamo orodja, razširitve in koledarje - in vaš čas varčujemo, tako da lahko opravite več v krajšem času.
Zavezanost
Ne delamo ničesar zgolj za prikaz. Takoj, ko stopimo v stik s vašo ekipo, postanejo vaši cilji naši cilji in vaš uspeh je naša prednostna naloga. Pripravljeni smo na intenzivno razpravljanje, nenadne izzive in rastne težave - pod pogojem, da se konča z vašo rastjo.
Sodelovanje v ekipi
Vedno poznamo cilje in naloge vsakega člana ekipe ter se lahko zanesemo, da bodo dali vse od sebe. Da bi zagotovili brezhibno sinergijo, se prepričamo, da vsakdo vidi svoj osebni prispevek v končnem izdelku.
Samopodoba
Priznamo svoje napake in prevzamemo odgovornost zanje. Zanikanje napak je kontraproduktivno - namesto tega analiziramo, kaj smo naredili narobe, kako to popraviti, in kako se izogniti takšnim napakam v prihodnosti. Sprejemanje svojih pomanjkljivosti je tisto, kar nam pomaga rasti kot strokovnjaki.
OCENA
Lahko smo vaša popolna izbira
Vaš čas je neprecenljiv za nas. Da bi se izognili zapravljanju časa, nam dovolite, da vam pomagamo ugotoviti, ali potrebujete našo pomoč.
Ujemanje!
Ujemanje!
Ne znate ustvarjati novih priložnosti.
Vaša stopnja pretvorbe od vodenja do predstavitve je nizka.
Še niste poskusili izhodnih strategij, vendar želite izkoristiti to pot.
Potrebujete stalno oskrbo z vodili in predvidljivo načrtovane termine.
Nimate časa za najem in usposabljanje ekipe za vhodne raziskovalce potencialnih strank.
Iščete učinkovito strategijo za pospešitev vaših prodajnih procesov.
Pripravljeni ste narediti trdne naložbe in vzpostaviti dolgoročna partnerstva.
Sorry, not this time
Ne izvajamo hladnih klicev, le pošiljamo e-pošto in/ali komuniciramo prek LinkedIn-a.
Potrebujemo jasne cilje in pričakovanja s vaše strani, da določimo naše ključne kazalnike uspeha.
Uporabljamo pristop, ki ne bo deloval brez vaše prisotnosti na spletu (spletna stran, preverljiv dosje in vsaj marketinški materiali).
Zagotavljamo dosledne termine, vendar ne takojšnjih rezultatov.
Rezervirajte 30-minutni klic
VPRAŠANJA
Pogosto zastavljena vpršanja
Booking meetings with ready-to-buy leads
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
Booking meetings with ready-to-buy leads
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
Booking meetings with ready-to-buy leads
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
Booking meetings with ready-to-buy leads
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.
SDRs get in touch with the leads who respond to emails and suggest scheduling a call at your available time slots.